Sari la conținut
  • Hartă
  • Caută trasee
  • Planificator trasee
  • Ghid de călătorie
Înregistraresau
Autentifică-te
  • Hartă
  • Caută trasee
  • Planificator trasee
  • Ghid de călătorie
Înregistrare
  • Destinații & cazare
    • Obiective turistice
    • Gastronomie
    • Cabane
    • Cazare
    • Stațiuni de schi
    • Faleze cățărare
  • De actualitate
    • Starea drumurilor
    • Vremea
    • Camere web
    • Info avalanșe
    • Evenimente
  • Inspiră-te
    • Colecții
    • Oferte
    • Jurnale de călătorie
    • Publicații
  • Comunitate
    • Challenge-uri
    • Grupuri
  • Setări
  • Ajutor

Informații privind achiziția unui abonament Pro

Părțile contractului

La achiziția unui abonament Pro, se stabilește un contract cu următoarea parte:

 

Outdooractive AG

Missener Str. 1887509

Immenstadt

 

Tel: +49 8323 8006-0

Email: support@outdooractive.com

 

Număr de înregistrare: District Court Kempten, HRB 15575

VAT ID: DE 261707005

 

Outdooractive Aktiengesellschaft

Șef consiliu suervizor: Mathias Pauli

CEO: Hartmut Wimmer

Procesul de comandă, semnarea contractului

Dacă un utilizator dorește să cumpere un abonament Pro de pe platformă, comanda poate fi plasată pe pagina de înregistrare corespunzătoare de pe platformă sau în App Store / Google Play Store prin intermediul aplicației furnizorului. În cazul achiziției prin App Store, termenii de utilizare ai Apple se vor aplica condițiilor enumerate mai jos. În cazul achiziției în Google Play Store, termenii de utilizare ai Google Play Store se vor aplica condițiilor enumerate mai jos.

Pentru achizițiile de pe platforma furnizorului, se aplică următorii termeni: Dacă utilizatorul a decis să se aboneze fie la Pro, fie la Pro +, trebuie să facă clic pe butonul [Abonare Pro] sau [Abonare Pro +] și este redirecționat către pagina „Alege metoda de plată ”. Această pagină afișează prețul total al comenzii de abonament. Alegerea poate fi anulată făcând clic pe butonul [X]. Pentru a încheia achiziția, utilizatorul trebuie să aleagă o metodă de plată. În funcție de metoda de plată aleasă, un utilizator trebuie să introducă informațiile cardului său de credit și să facă clic pe [cumpără] sau este redirecționat către PayPal. Aici contractul cu confirmarea instrucțiunii de plată este întocmit legal de Paypal. Mai mult, există posibilitatea de a utiliza un voucher introducând codul voucherului și făcând clic pe [valorifica]. Valoarea voucherului este scăzută din prețul total. Pentru o eventuală diferență de plată, utilizatorul trebuie să aleagă o metodă de plată urmând instrucțiunile menționate mai sus.

 

Furnizorul salvează textul contractului și este obligat să trimită utilizatorului detaliile comenzii, o factură și termenii și condițiile companiei. Utilizatorul își poate vedea oricând comenzile din trecut în profilul său.

Garanții statutare

Pentru clienți, drepturile legale de garanție se aplică produselor furnizorilor.

Instrucțiuni de revocare contractuală

Instrucțiunile de mai jos nu se aplică în cazul în care sunteți o companie conform articolului 14 din Bürgerlichen Gesetzbuches (BGB) și, la încheierea contractului, exercitați o muncă comercială sau independentă.

 

Instrucțiuni de revocare

Fiecare persoană care încheie o tranzacție juridică în scopuri care nu sunt legate de munca dvs. comercială sau independentă este considerată a fi un consumator.

Dreptul de revocare

Aveți dreptul de a revoca acest contract în termen de 14 zile fără a specifica niciun motiv. Perioada de revocare de 14 zile se calculează începând cu ziua încheierii contractului. Pentru a vă exercita dreptul de revocare, trebuie să ne contactați (Outdooractive AG, Strada Missener 18, 87509 Immenstadt, telefon: 0049 832380060, fax: 0049 83238006190, e-mail: support@outdooractive.com) sub forma unei declarații scrise (de ex. o scrisoare trimisă prin poștă, un fax sau un e-mail) despre decizia dvs. de anulare a contractului. Puteți utiliza formularul de revocare de mai jos, însă nu e obligatoriu. Recomandăm trimiterea notificării de revocare înainte de expirarea perioadei.

Consecințele revocării

În cazul în care revocați contractul, suntem obligați să rambursăm toate cheltuielile pe care le-am primit de la dvs., inclusiv taxele de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care sunt o consecință a unei metode de livrare diferite pe care le alegeți în locul metodei noastre standard) imediat sau la 14 zile după ziua în care revocarea a ajuns la noi. Folosim aceeași metodă de plată pentru rambursare pe care am folosit-o deja pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care am convenit în mod explicit asupra unei metode de tranzacție diferite; nu veți fi taxat suplimentar.

Exemplu de formular revocare

(Dacă doriți să vă revocați contractul, completați acest formular și trimiteți-l la noi)

 

Către

Outdooractive AG

Missener Str. 18

87509 Immenstadt

 

FAX: 0049 83238006190

Email: support@outdooractive.com

 

Subsemnatul(a) (*) solicit revocarea contractului nr. (*) pentru achiziția produsului (*) / serviciului (*)

______________________________

Din data de (*) / primit la data de (*)

______________________________ 

Nume consumator

______________________________

Email consumator

______________________________

Semnătura (doar în cazul scrisorilor fizice)

______________________________

Data

 

(*) tăiați dacă nu e cazul

 

Utilizatorul este de acord în mod explicit că furnizorul începe cu executarea serviciului înainte de sfârșitul perioadei de revocare. Utilizatorul știe că prin acordul său contractul își pierde dreptul de revocare odată cu începerea executării.

Condiții de stocare a datelor contractuale

Furnizorul stochează comanda dvs. și detaliile comenzii menționate. Furnizorul trimite un e-mail către client, inclusiv confirmarea comenzii / factura cu toate detaliile comenzii, precum și termenii și condițiile.

Soluționarea online a litigiilor (SOL)

Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă online pentru a facilita solutionarea litigiilor între furnizorii de servicii și consumatori. O găsiți la următoarea adresă: https://ec.europa.eu

Suntem obligați să soluționăm litigiile cu consumatorii în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori. Consumatorii se pot adresa următoarei comisii de arbitraj pentru consumatori: Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e. V., Straßburger Str. 8, 77694 Kehl: www.verbraucher-schlichter.de

Serviciul de asistență

În cazul unor întrebări, reclamații sau informații suplimentare, contactați-ne prin e-mailul servicii clienți (service@outdooractive.com). La cererile generale se răspunde de obicei sub 24 de ore. În caz de probleme cu privire la achizițiile premium, utilizatorii primesc asistență în timpul programului obișnuit (de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00) cât mai curând posibil.

Informații privind achiziția de tururi premium

Părțile contractului

La achiziția unui tur premium, se stabilește un contract cu următoarea parte:

 

Outdooractive AG

Missener Str. 1887509

Immenstadt

 

Tel: +49 8323 8006-0

Email: support@outdooractive.com

 

Număr de înregistrare: District Court Kempten, HRB 15575

VAT ID: DE 261707005

 

Outdooractive Aktiengesellschaft

Șef consiliu suervizor: Mathias Pauli

CEO: Hartmut Wimmer

Procesul de comandă, semnarea contractului

Dacă un utilizator dorește să cumpere un tur premium de pe platformă, comanda poate fi plasată pe pagina de înregistrare corespunzătoare de pe platformă sau în App Store / Google Play Store prin intermediul aplicației furnizorului. În cazul achiziției prin App Store, termenii de utilizare ai Apple se vor aplica condițiilor enumerate mai jos. În cazul achiziției în Google Play Store, termenii de utilizare ai Google Play Store se vor aplica condițiilor enumerate mai jos.

 

Pentru achizițiile de pe platforma furnizorului, se aplică următorii termeni: Oferind tururi premium, furnizorul se obligă să încheie un contract pentru ofertele menționate. Pentru a finaliza achiziția, utilizatorul trebuie să fie înregistrat pe platformă sau să se înregistreze. În cazul în care un utilizator dorește să vizioneze tururile premium fără caracter obligatoriu, poate face clic pe descrieri.

Dacă utilizatorul a decis să achiziționeze un tur premium, trebuie să facă clic pe buton aferent [activează tur premium] și este redirecționat către pagina „Alege metoda de plată ”. Alegerea poate fi anulată făcând clic pe butonul [X]. Această pagină afișează prețul total al comenzii. Pentru a încheia achiziția, utilizatorul trebuie să aleagă o metodă de plată. În funcție de metoda de plată aleasă, un utilizator trebuie să introducă informațiile cardului său de credit și să facă clic pe [cumpără] sau este redirecționat către PayPal. Aici contractul cu confirmarea instrucțiunii de plată este întocmit legal de Paypal. 

 

Furnizorul salvează textul contractului și este obligat să trimită utilizatorului detaliile comenzii, o factură și termenii și condițiile companiei. Utilizatorul își poate vedea oricând comenzile din trecut în profilul său.

Garanții statutare

Pentru clienți, drepturile legale de garanție se aplică produselor furnizorilor.

Instrucțiuni de revocare contractuală

Instrucțiunile de mai jos nu se aplică în cazul în care sunteți o companie conform articolului 14 din Bürgerlichen Gesetzbuches (BGB) și, la încheierea contractului, exercitați o muncă comercială sau independentă.

 

Instrucțiuni de revocare

Fiecare persoană care încheie o tranzacție juridică în scopuri care nu sunt legate de munca dvs. comercială sau independentă este considerată a fi un consumator.

 

Dreptul de revocare

Aveți dreptul de a revoca acest contract în termen de 14 zile fără a specifica niciun motiv. Perioada de revocare de 14 zile se calculează începând cu ziua încheierii contractului. Pentru a vă exercita dreptul de revocare, trebuie să ne contactați (Outdooractive AG, Strada Missener 18, 87509 Immenstadt, telefon: 0049 832380060, fax: 0049 83238006190, e-mail: support@outdooractive.com) sub forma unei declarații scrise (de ex. o scrisoare trimisă prin poștă, un fax sau un e-mail) despre decizia dvs. de anulare a contractului. Puteți utiliza formularul de revocare de mai jos, însă nu e obligatoriu. Recomandăm trimiterea notificării de revocare înainte de expirarea perioadei.

 

Consecințele revocării

În cazul în care revocați contractul, suntem obligați să rambursăm toate cheltuielile pe care le-am primit de la dvs., inclusiv taxele de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care sunt o consecință a unei metode de livrare diferite pe care le alegeți în locul metodei noastre standard) imediat sau la 14 zile după ziua în care revocarea a ajuns la noi. Folosim aceeași metodă de plată pentru rambursare pe care am folosit-o deja pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care am convenit în mod explicit asupra unei metode de tranzacție diferite; nu veți fi taxat suplimentar.

 

Exemplu de formular revocare

(Dacă doriți să vă revocați contractul, completați acest formular și trimiteți-l la noi)

 

Către

Outdooractive AG

Missener Str. 18

87509 Immenstadt

 

FAX: 0049 83238006190

Email: support@outdooractive.com

 

Subsemnatul(a) (*) solicit revocarea contractului nr. (*) pentru achiziția produsului (*) / serviciului (*)

______________________________

Din data de (*) / primit la data de (*)

______________________________ 

Nume consumator

______________________________

Email consumator

______________________________

Semnătura (doar în cazul scrisorilor fizice)

______________________________

Data

 

(*) tăiați dacă nu e cazul

 

Utilizatorul este de acord în mod explicit că furnizorul începe cu executarea serviciului înainte de sfârșitul perioadei de revocare. Utilizatorul știe că prin acordul său contractul își pierde dreptul de revocare odată cu începerea executării.

Condiții de stocare a datelor contractuale

Furnizorul stochează comanda dvs. și detaliile comenzii menționate. Furnizorul trimite un e-mail către client, inclusiv confirmarea comenzii / factura cu toate detaliile comenzii, precum și termenii și condițiile.

Soluționarea online a litigiilor (SOL)

Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă online pentru a facilita solutionarea litigiilor între furnizorii de servicii și consumatori. O găsiți la următoarea adresă: https://ec.europa.eu

Suntem obligați să soluționăm litigiile cu consumatorii în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori. Consumatorii se pot adresa următoarei comisii de arbitraj pentru consumatori: Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e. V., Straßburger Str. 8, 77694 Kehl: www.verbraucher-schlichter.de

Serviciul de asistență

În cazul unor întrebări, reclamații sau informații suplimentare, contactați-ne prin e-mailul servicii clienți (service@outdooractive.com). La cererile generale se răspunde de obicei sub 24 de ore. În caz de probleme cu privire la achizițiile premium, utilizatorii primesc asistență în timpul programului obișnuit (de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00) cât mai curând posibil.

App Store
Google Play Store
Huawei App Gallery
  • Serviciile noastre
    • Înregistrare gratuită
    • Pro și Pro+
    • Pro pentru echipele de căutare & salvare (SAR)
    • Beneficii și reduceri de la partenerii noștri
    • Voucher
    • B2B
  • Servicii suplimentare
    • Centru de asistență
    • Blog
    • Shop
    • Newsletter
    • Program de afiliere
  • Compania
    • Descoperă Outdooractive
    • Carieră
    • Echipa
    • corp.outdooractive.com
    • business.outdooractive.com
Aplicații mobile
1% for the Planet Digitize the Planet
Alege limba
română
  • English
  • Deutsch
  • italiano
  • français
  • español
  • עברית
  • 中文
  • português (Portugal)
  • português (Brasil)
  • čeština
  • suomi
  • русский
  • magyar
  • norsk bokmål
  • slovenčina
  • Nederlands
  • 日本語
  • українська
  • हिन्दी
  • Türkçe
  • Ελληνικά
  • Versiune pentru mobil
  • Termeni și condiții
  • Politica de confidențialitate
  • Politica de anulare
  • Informaţii pentru clienți
  • Termeni de plată
  • Informații hartă
  • Mențiuni legale